Masalah Follower widget...


Salam Readers..
Annyeonghaseyo...

Sekarang Blogger semua ada masalah follower widget...
ia amat penting kerana bagi macam saya yang buat contest ia amat penting..
macam blog personal boleh saya letak follow button but untuk 
blogshop saya dah banyak kali saya letak follow button..
tapi tetap tak mahu appeared..
so satu je penyelesaian... untuk yang join contest blog saya ..
saya bagi penyelesaian ye...
tapi banyak sikit kerjanye ye...
mianhae...
ok follow step bawah ye

Credit : Lollista@myself

so untuk yang join contest saya tolong follow step ni ye...
Previous
Next Post »
2 Komentar
avatar

HYE saya nak bgtahu awak. cara tu boleh ikut, but, kalau kita dah follow 300 blog, cara tu dah tak boleh guna.. :)

Balas
avatar

oh ye ke...baru tahu selama ni follow cara macam tu....paperpun terima kasih...^_^

Balas

Selamat Datang dan Selamat Mengomen..^_^